תקלה עולמית בוואטסאפ / כל רגע - העידן הדיגיטלי • סקר - גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ.

משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק:

הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . כל ר×'×¢ - ×
כל ר×'×¢ - ×"×¢×™×"ן ×"×"×™×'יטלי • סקר from www.kore.co.il
תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.

הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק.

גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. שוק המשרדים בבירה קורץ לחברות הייטק. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם.

תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות.

גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. James: תקל×
James: תקל×" ×'אינסט×'רם from www.pc.co.il
הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם.

גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ.

משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . שוק המשרדים בבירה קורץ לחברות הייטק. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. מרבית המשתמשים מסוגלים לשלוח ולקבל הודעות למרות התקלה. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק.

גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.

גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. James: תקל×
James: תקל×" ×'אינסט×'רם from www.pc.co.il
תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, .

עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק:

משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק:

תקלה עולמית בוואטסאפ / כל ר×'×¢ - ×"×¢×™×"ן ×"×"×™×'יטלי • סקר - גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ.. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות.